Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek-156
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Skarżysko Kamienna Płeć:
|
Wysłany: 03 18:20, 03 Gru 2008 Temat postu: Temp. załączenia wentylatorów i pracy termostatu w AR156 |
|
|
Silnik 1.6 TS
samochody bez klimatyzacji:
93C
samochody z klimatyzacją:
I bieg 93C
II bieg 98C
Termostat
temperatura otwarcia 81-85C
temperatura pełnego otwarcia: 101-105C
Silniki 1.8 i 2.0 TS
samochody bez klimatyzacji:
98C
samochody z klimatyzacją:
I bieg 98C
II bieg 101C
Termostat
temperatura otwarcia 81-85C
temperatura pełnego otwarcia: 101-105C
Silniki JTD
I bieg 92C
II bieg 94C
Termostat
temperatura otwarcia 78-82C
temperatura pełnego otwarcia: 86-90C
Silnik2.5 V6:
I bieg 95C
II bieg 102C
Termostat
temperatura otwarcia 85-89C
temperatura pełnego otwarcia: 97-101C
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek-156 dnia 05 08:50, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ARTS
Administrator
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 847
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CK Płeć:
|
Wysłany: 03 21:08, 03 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ciekawe czy to przekłada się na 155
Pożyteczna wiedza :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Skarżysko Kamienna Płeć:
|
Wysłany: 04 09:21, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
A jakie dane 155 Cię interesują?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ARTS
Administrator
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 847
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CK Płeć:
|
Wysłany: 04 10:38, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystko co się da. W 155 1.6 jest ten problem że nawet w instrukcji oryginalnej nie uwzgledniono tej wersji silnika. Manuale dostępne w internecie też nic nie podają poza danymi wspólnymi dla tego modelu. Parametry tego silnika na pewno się różnią od 156, pewnie nie dużo ale zawsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Skarżysko Kamienna Płeć:
|
Wysłany: 04 20:15, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Silnik 1,6 TS 16v został wprowadzony wraz z ostatnimi modyfikacjami modelu 155 w roku 1996 i zastąpił silnik 1,7. Ten sam silnik stosowano później we wprowadzonej w 1997roku AR156. Twoja instrukcja może go nie uwzględniać bo wprowadzono go pod sam koniec produkcji modelu 155 aby przetestować nowy silnik pod kątem zastosowania w nowym modelu jakim była debiutująca w 1997 roku AR156
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ARTS
Administrator
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 847
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CK Płeć:
|
Wysłany: 04 20:39, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Wiem o tym. Porównywałem mój silnik do silników z 156 i są delikatne różnice widoczne gołym okiem. Inaczej umiejscowiony dolot powietrza i filtr, inny osprzęt, i jeszcze kilka rzeczy. A różnice myszą być bo nawet producent podaje v-max 156 200km/h a w 155 195km/h, inny moment a tylko tą samą moc.
I ciężko jest znaleźć coś do 155 1.6 16v.
Stąd moje pytanie czy coś masz albo wiesz gdzie mogę znaleźć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|