Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek-156
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Skarżysko Kamienna Płeć:
|
Wysłany: 06 08:43, 06 Sty 2009 Temat postu: Mróz...zrobi ci najlepszy przegląd JTD |
|
|
Temperatury prawdziwie zimowe (-10C:-20C), więc pogoda najlepiej testuje stan techniczny diesli. Ja po wymianie akumulatora i świeczek odpalam praktycznie od dotknięcia, a jak się wasze autka sprawują?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 06 09:36, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Akurat dzisiaj odpuściłem Alfie, ale wiem że aku mam za słabe do tego silnika (coś około 55Ah, 450A). Jak zrobiło się zimno, to muszę kręcić około 3 sek aż załapie, ale pali za pierwszym razem. Świeczki też ma nowe.
Właśnie otrzymałem info od żony, że niestety Alfa nie odpaliła. Więc aku do wymiany.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 06 12:25, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zbyl
Włoski kucyk
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: 06 14:05, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie też odpala ale widzę że akumulator to niestety :D
kręci na mrozach powoli już ale silnik odpala bez problemu
zbyl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Skarżysko Kamienna Płeć:
|
Wysłany: 07 08:36, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nie chcę tu robić niepotrzebnej reklamy, ale przetestowałem Supreme Arctic Diesel (-32C) ze Statoil. Bardzo dobrze sprawdza się przy niskich temperaturach, a co najważniejsze silnik szybciej się rozgrzewa niż np. na V-power Diesel Shella. Trzeba pamiętać jeszcze o jednym, aby w chłodne dni mieć raczej pełny zbiornik paliwa - zapobiega to kondensacji pary wodnej wewnątrz zbiornika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zbyl
Włoski kucyk
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: 07 09:38, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Uff u mnie jest prawie pełny ostatnio testuję ile mi pali maszynka :D
A ps. mam takie pytanie czy jest możliwe że w czasie tankowania pod korek
gdzieś robi się bąbel powietrza i wchodzi mniej ropy ?
Pomijam fakt ze tankowanie jest horrorem bo nie mogę zaciąć pistoleta bo mi cały czas odbija.... a czemu pytam bo mi mało pali i się zastanawiam czy może nie udaje mi się tankować pod korek przez bąbel powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Skarżysko Kamienna Płeć:
|
Wysłany: 07 11:11, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
kolego masz zanieczyszczony/ zawieszony (tak się dzieje jak zbiornik rzadko jest pełny) zawór odpowietrzający zbiornik paliwa (integralna część wlewu paliwa) - tylko demontaż i czyszczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
POLO
Alfamaniak
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: 07 11:20, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, miałem tak samo w Punto wieki temu, ale ten prosty patent chyba sie nie zmienia i jest w każdym aucie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zbyl
Włoski kucyk
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: 07 11:27, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To znaczy się że mam tego szukać odpowietrznika przy rurce wlewu paliwa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLADY164TS
Włoski kucyk
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie Płeć:
|
Wysłany: 07 12:08, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nic nie musisz odpowietrza. Wkladasz pistolet i przekrecasz go dolem na godzine 11 i lejesz na full bez odbijania. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Skarżysko Kamienna Płeć:
|
Wysłany: 07 14:04, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Koledze raczej chodziło o usunięcie problemu, a nie poradę jak wlać w takiej sytuacji paliwo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zbyl
Włoski kucyk
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: 07 14:27, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a no zgadza się chce to usunąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz164TS
Alf & Romeo
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pińczów Płeć:
|
Wysłany: 08 21:59, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ale blady ma 100% racji z tym tankowaniem,sam mi to powiedzial a ja chcialem odpowietrzac zbiornik:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|